Stały wysoki moment obrotowy (200 Nm)w szerokim zakresie obrotów powoduje że auto całkiem sprawnie się porusza przy okazji dość delikatnie obchodzi się z naszym słuchem.
4,0
Skrzynia biegów
Dobór przełożeń i wysoka elastyczność jednostki napędowej powodują że auto na najwyższym biegu może jechać z prędkością 60 km/h. Przełączanie aż za precyzyjne odczuwalne przy wbijaniu 5 biegu.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre zestrojenie zawieszenia, auto prowadzi się doskonale. Jest przewidywalne i pewne podczas pokonywania zakrętów i ostrego hamowania. Seryjny ESP zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Układ kierowniczy daje dobry kontakt z nawierzchnią i wyczucie.
Komfort
5,0
Widoczność
W tej klasie aut nic do zarzucenia
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze chłodzi w upały, ale ogrzewanie w czasie większych mrozów jeszcze nie sprawdzone
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu jest całkiem sporo,a szczególnie nad głowami
4,0
Wyciszenie
Przy 180 km/h nie zwraca hałasem uwagi przez co nie budzi niepokoju u pasażerów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeździe motor TSI ma spalanie niskie
Na autostradzie potrafi \"wciągnąć\" ale przy takich gabarytach i kształtach to norma nawet z silnikami DIESLA
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto oferuje jakość VW i zbliżoną do AUDI za niższe pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Metaliczne odgłosy spod podwozia słyszalne po wyciszeniu radia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]