Zawieszenie
: Jest naprawdę lepsze i bardziej komfortowe niż w nowej Octavi którą w trzy miesiące przejechałem 18 tyś.km.
4,0
Całokształt
Ogólnie fajne autko, bardziej funkcjonalne niż sedan, wygodniejsze i inne niż wszystkie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na razie bez zastrzeżeń, zobaczymy jak będzie dalej. I niestety jak to bywa w naszym kraju, nie mamy żadnego wpływu na to co oferuje nam importer. W Rosji jest dostępna Yeti z silnikiem 1,8 tsi i ze skrzynią DSG. A to już jest zupełnie inna bajka.
4,0
Skrzynia biegów
Fajna i przyjemna jazda z DSG choć czasem za szybko zmienia biegi na wyższe i jak potrzeba trochę przyspieszyć to trwa zmiana przełożenia.
4,0
Układ jezdny
Lepszy niż w nowej Octavi, mimo dużych kół i niskiego profilu zawieszenie całkiem dobrze wybiera nierówności w nawierzchni.
Komfort
4,0
Widoczność
Dla mnie ok.
4,0
Ergonomia
Jest ok ale mogło by być lepiej, lubię siedzieć wysoko i wtedy robi się problem żeby zmieniać biegi manualnie a i kierownica mogła by się dalej wyciągać. Ale jest jak jest i tego nie zmienimy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic robi swoje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla statystycznych homosapien jest wystarczająco.
4,0
Wyciszenie
Przy 120 km/h ciszej niż w Octavi. Mimo innej bryły nadwozia i nie porównując odgłosów silnika, w Yeti jest ciszej i nie słychać tak szumu powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie na dotarciu ale widzę że raczej tak sobie bo do dynamiczniej jazdy trzeba jednak większych obrotów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Na razie ok, jeszcze się nic nie spi..... :)
Niektórzy twierdzą że dużo kasy jak za Skodę z której, na dobrą sprawę, został tylko znaczek. Można mieć za to wiele innych niby fajnych aut ale koreańce czy inne wynalazki do mnie nie przemawiają.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]