Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Yeti Minivan

WolfWere, 14 lat temu
Silnik 1.2 TSI 105KM 77kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Yeti Minivan 1.2 TSI 105KM 77kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : niby tylko 1,2, ale 105 całkiem żwawych kucyków. Daje sporą pewność prowadzenia.
5,0
Całokształt
Na każdym kroku czuć, że projektanci doskonale wiedzieli jakie autko chcą stworzyć. Samochód jest przemyślany i do bólu praktyczny. Nikt w nim nie silił się na tworzenie kamienia milowego motoryzacji, wręcz użyto tylko sprawdzonych i pewnych rozwiązań.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pracuje równiutko, świetna dynamika (jak na 1,2 :p) już od 1750rpm. Trzeba patrzeć na obrotomierz bo przy niskich obrotach go nie słychać.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowy manual chodzi gładko i precyzyjnie, przydałaby się wyżej zestopniowana 6tka. Taka trochę bardziej autostradowa (100-130km/h). Natomiast w mieście i klasycznej polskiej trasie (70km/h) rewelacja.
5,0
Układ jezdny
Pracuje lekko i precyzyjnie, świetnie znosi nierówności. Nie jest to typowa terenówka ale na wiejskie i leśne drogi jak znalazł.
Komfort
5,0
Widoczność
Jakby się dało dałbym 4,5 boczne słupki czasem przesłaniają widoczność przy wyjazdach z bocznych uliczek przy standardowej pozycji za kierownicą. do przodu i do tyłu świetnie, zarówno przy jeździe jak manewrach.
5,0
Ergonomia
Pozycja za kierownicą poprawna, schowki bardzo praktyczne, naprawdę przemyślane auto. A możliwości kanapy VarioFlex czynią z Yeti naprawdę wszechstronną propozycję.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zwykły Climatic a tyle radości :) Klasyczne rozwiązanie grupy VAG nie jest może rewolucyjne ale można na nim polegać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 4 osób pełen komfort. 2-metrowemu dryblasowi bym może i nie polecił, ale jak na auto na płycie Golfa bardzo pozytywne odczucie.
5,0
Wyciszenie
Do 120km/h tylko szum opon, powyżej opory powietrza dają o sobie znać, ale nie są meczące nawet przy długotrwałej jeździe autostradą. Nieźle jak na wysokie auto z klockowym tylem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa widać tylko na autostradzie, w normalnej jeździe bez zbędnych szaleństw jakby go nie było. Na trasie można spokojnie zrobić 800km na jednym baku. Konstrukcja silnika mocno obniża koszty przeglądów (np łańcuch rozrządu)
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja 1,2 w tej cenie bezkonkurencyjna. Przyzwoite wyposażenie w standardzie i pakiecie Activ. Wyższe pakiety i mocniejsze silniki już potrafią kosztować. Tym niemniej bardzo wybija się na tle potencjalnej konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co żadnych przesłanek, ale to w sumie nowe auto. Sprawdzone rozwiązania grupy VAG widać na każdym kroku :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co żadnych przesłanek. Jedyne co powoduje wątpliwość to wysokoobrotowe turbo z którym trzeba wiedzieć jak się obchodzić. przy 105KM nie ma tam wielkich obciążeń, ale czas pokaże.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Yeti Minivan