Uniwersalny, przestronny i solidnie wykonany samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na swoje parametry spisuje się całkiem nieźle. W mieście bardzo dobrze, jest dynamiczny i cichy. Na trasie brakuje nieco mocy, ale da się z tym żyć.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzuty. Przyjemnie się nią operuje.
5,0
Układ jezdny
Zestrojony dla dynamicznego kierowcy. Pięknie jeździ po zakrętach, a na autostradzie auto bardzo stabilne. Komfort dobry, ale auto bardziej twarde niż miękkie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest mało nowych samochodów na rynku, które mają tak przeszkloną kabinę. Doskonałe wyczucie obrysu auta. Czujniki parkowania nie są tu potrzebne.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest tak jak być powinno. Klima automatyczna dwustrefowa działa super. Ogrzewanie działa szybko, choć nie testowałem podczas mrozu...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kabina bardzo obszerna. Odjąłem gwiazdkę za mały bagażnik w wersji z kołem zapasowym.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu z moimi poprzednimi autami jest super cicho, szczególnie silnik nawet przy dynamicznej jeździe nie przeszkadza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowy samochód to tylko paliwo, a przeglądy wraz z materiałami mam na 4 lata za darmo :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowy, dobrze wyposażony, solidnie poskładany SUV za cenę poniżej 70 tysięcy. Konkurencyjna dla Yeti w tej chwili na rynku jest Suzuki Vitara.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 110KM 81kW
[l/100km]