Mam bogatą wersje L&K, jest to moje auto służbowo-rodzinne i w tej roli spisuje się doskonale
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobrze radzi sobie z tym dużym autem, jest względnie ekonomiczny. Jako „ciągnik” do 1,4t przyczepy kempingowej tez świetnie sobie radzi. Brakuje mi troszkę kultury pracy, ale to moje subiektywne odczucia po przesiadce z 6cylindrowej 530d.
4,0
Skrzynia biegów
W miarę dobrze, ale brakuje jej płynności pracy klasycznego automatu. Czasem zachowuje się nieprzewidywalnie
5,0
Układ jezdny
Bardzo pozytywne zaskoczenie, nie czuć tego gabarytu, zwinne auto jak na jego wielkość. Bardzo mocno odczuwa się różnice pracy zawieszenia i układu kierowniczego w różnych trybach aktywnego zawieszenia. Duży plus.
5,0
Karoseria
Bardzo fajna sylwetka,
Komfort
4,0
Widoczność
Brakuje kamery 360st., ale generalnie w porządku. Lusterka mogłyby być nieco większe
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3 strefowa Klima daje rade
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronne wnętrze z przodu i z tylu. Ocena maksymalna z plusem
4,0
Wyciszenie
Słychać ze to diesel, pomimo podwójnych szyb przy dużych prędkościach słychać szum wiatru. Nie ma tragedii, ale po przesiadce z BMW niestety mam porownanie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Będę tu nieobiektywny, bo to auto służbowe, ale po przebiegu 21tys km poza paliwem póki co...żadnych innych wydatków.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zależy z czym porównujemy. Skoda już nie kosztuje 30-40%mniej niż VW. Teraz różnica to
Może 10%, ale nadal atrakcyjnie. Uważam ze jest to bardzo dobre auto, ale za cennikowe 200tys niedawno można było kupić niezła wersje audi A6. Generalnie pomimo kury na masce, z czystym sumieniem polecam. To
Moja trzecia skoda w życiu, wcześniej octavia 2 i octavia 3...z wszystkich byłem zadowolony, a każdą zrobiłem po 250tys km.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co wzorowo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 190KM 140kW
[l/100km]