Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb III Liftback

K.Jarzyna, 5 lat temu
Silnik 2.0 TDI 190KM 140kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Skoda Superb III Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moc, gigantyczny moment obrotowy, normalna pojemność i śmieszne spalanie.
Inne : Taka ilość samochodu za te pieniądze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Trzaski i stuki z przedniego zawieszenia.
4,0
Całokształt
Cena do jakości 9/10 Ma swoje wady, jednak zalety są w większości. Duże, szybkie, oszczedne, ładne, wygodne auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny. Powyżej 3000 obrotów łapie drugi oddech. Poniżej 2000 chciałoby się więcej. Kultura pracy taka sobie w porównaniu do dCi i HDi którymi jeździłem. Oszczędny do granicy wiarygodności.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi zestopniowane poprawnie. Zmiana OK. Ale żeby się jakoś rozpływać i ach och to nie. Skoki mogłyby być krótsze.
3,0
Układ jezdny
Autem jeździ się jak kanapą z Meble Bodzio. Wymaga przyzwyczajenia... Szok dla tych co lubią sport jazdę. Nastawy komfortowe i do tego jest to auto zaprojektowane - szybkiego i wygodnego pomykania z punktu A do B razy kilka tysięcy.
5,0
Karoseria
Dla niej wybrałem to auto mając dylemat Superb-Passat.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest OK. Duże auto, czujniki parkowania niezbędne. Słupki A nie takie monstrualne jak w poprzednim Sportage...
5,0
Ergonomia
Jest OK ale nie kumam tych co mówią że to perfekcja i ideał. Miałem francuskie auta i nie było specjalnie gorzej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super. Grzeje szybko, chłodzenie bez uwag. Jestem ciepłolubny i często korzystam z grzania foteli, rodzinka z tyłu kanapy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co to dużo pisać. Monstrum. Mina mojego pryncypała za każdą jego wizyta bezcenna. Rozkłada się na fotelu, stwierdza że w jego nowej E- klasie jest dużo mniej miejsca, chwilę się zawiesza i za każdym razem pyta - ile za to auto zapłaciliśmy?
3,0
Wyciszenie
Tu zaczynają się mankamenty. Jeden ze słabszych elementów auta. Można jednak zlecić wyciszenie... Dużo dają opony. Fabryczne Pirelli - koszmar. Zimowe Nexen - o niebo cichsze. Jednak w aucie za dobrze ponad 100k wypada zapodac jedna dwie maty wygłuszające więcej. Economy engineering...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis najtańszy z wszystkich. Mam porównanie do VW, Peugeot, Dacia, Kia, Renault... Spala jakieś śmieszne ilości paliwa, robię na zbiorniku 1000-1100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Miażdży i zmiata wszystko. Aczkolwiek dziś wziąłbym A6 w mega ofercie wyprzedażowej (150tys)
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabo. Pamięć foteli i poziomowanie ksenonów - awarie usunięte w ramach akcji serwisowych. Trzeszczenie drzwi- usunięte we własnym zakresie po 2 próbach serwisu i nakazie wymiany uszczelek. Stuki i trzaski zawieszenia usunięte w końcu w ostatnim dniu gwarancji za co serdecznie dziękuję ASO Pehamot Szczecin. Od tego czasu upajam się w końcu cisza w aucie. Aha. Kierownica wytarta, wymieniona na gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeździ dużo, szybko, intensywnie użytkowana. Tylko paliwo, filtry i oleje. Cały czas fabryczne klocki ham.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Superb III Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Superb III Liftback