Samochód jakosciowo średni. Nie mało kosztował i spodziewałem się wiekszej bezawaryjnosci. W ostatnim roku wymiana paska rozrządu (wadliwe montowane seryjni o czym producent wie), regulacja otwieranie elejtrycznej pokrywy bagaznika, trzeszczace zawieszenie jak w Żuku. Nigdy Skoda z takimi problemami przy takim przebiegu nie bedzie klasą wyższą. Poza tym samochód prowadzi się dobrze, szczegolnie z tym silnikiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zrywny, oszczędny, w ostatnim roku wymiana paska rozrządu, fabrycznie montowany należało wymienic
5,0
Skrzynia biegów
Manualna wiec cudów nie ma. Łatwe i precyzyjne przełożenia. Jest ok
4,0
Układ jezdny
Sam uklad jezdny jest precyzyjny, zawieszenie natomiast przy przebiegu 70000 zaczęło skrzypiec podczas pokonywania poprzecznych nierownosci, tak wiec idealnie nie jest.
5,0
Karoseria
Nie ma problemow z lakierem aczkolwiek nie wiem czy warstwa nie za cienka
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka boczne niczym z miniaturowego pojazdu. Trzeba się do nich przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych zastrzeżeń, klimatyzacja szybko i efektywnie schladza wnetrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń ogromna, raczej nikt nie będzie miał z tym problemu
4,0
Wyciszenie
Mogloby byc lepiej, przy duzych prędkościach i wietrze, wrazenie jakby przez uszczelki w drzwiach wiało
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W miarę tani w utrzymaniu chciaz nie za wielę mogę powiedzieć ze względu na obowiązującą gwarancję
3,0
Stosunek jakość/cena
Na pewno ten samochód nie powinien kosztować tyle ile kosztuje
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Napisalem o nich wyzej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana paska rozrządu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 190KM 140kW
[l/100km]