Poza wyglądem słaba kopia niemieckich wozów. Poskładany nie starannie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Słabe przyśpieszenie, późna reakcja na gaz, obroty nie równe. Turbo dziura jest denerwująca. Po 10000 tys niezbędna dolewka oleju Mobil Mobil aż 0,5 litra
1,0
Skrzynia biegów
Tragedia od początku zakupu pojazdu. Biegi wchodzą z trudnością i wyczuwalnymi chrobotami pod ręką. O szybkiej zmianie do wyprzedzania można zapomnieć.
3,0
Układ jezdny
Wspomaganie kierownicy bardziej przeszkadza niż pomaga. Przy większej prędkości i lekkim skręcie niebezpiecznie popuszcza opór.
Komfort
3,0
Widoczność
Po podwyższeniu siedzeń przeciętnie. Bez czujników się nie obejdzie.
3,0
Ergonomia
Standardowo bez rewelacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Spełnia swoje zadanie bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jedyny widoczny plus tego wozu.
4,0
Wyciszenie
Nie sprawia problemu do 120 km na godz.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Olej już trzeba dokupować do silnika.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dla lubiących bylejakość w sam raz.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tragicznie pracująca skrzynia biegów. Parujące reflektory. Skrzypiąca podsufitka. Nie odbijajace kierunkowskazy. Nie włączająca się navigacja. Wariujące czujniki ciśń w kołach. Uciążliwe wspomaganie kier.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów w niedługim czasie do naprawy. Zużycie oleju silnikowego zapowiada się niepokojąco.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 150KM 110kW
[l/100km]