Elastyczny, wystarczający do w miarę dynamicznej jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Z uwagi na gabaryty auta, trudne jest manewrowanie w mieście.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisowanie w ASO relatywnie drogie, choć i tak tańsze niż w moim drugim aucie, Toyocie Yaris.
Przykładowa cena serwisu olejowego - ok. 600 PLN w Skodzie, ok. 700 w Toyocie.
Producent zaleca serwis co 30 000 km, dla pewności serwisuję częściej, co 15 000 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem zadowolony, kupiłbym to auto jeszcze raz.
W szczególności spalanie jest rewelacyjne, średnie całościowe spalanie od nowości wynosi 5,8 l/100 km.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W czasie 92 000 km miałem trzy usterki:
1) coś trzeszczało w osłonie podwozia, bezpośrednio po zakupie - naprawione na gwarancji,
2) problem ze skrzypiącymi tylnymi tarczami, przy ok. 10 000 km - na gwarancji wymienione tarcze + klocki,
3) błąd modułu SOS wzywającego pomoc w razie wypadku, przy ok. 80 000 km - wymieniono w ramach wykupionej uprzednio wydłużonej gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 125KM 92kW
[l/100km]