Za takie pieniądze to kupiłbym jeszcze raz, znając nawet jego wady, które można je usunąć (wyciszenie, pompa wody).
Na LPG chodzi bez problemu już prawie 80 tyś km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie mam uwag, dobrze chodzi.
Oleju nie bierze- wymiana co 15 tyś. Do silnika zaaplikowany ceramizer/ceramizator.
Pompa wody i dodatkowa chłodnica z lewym reflektorem puściły przy ok. 100 tyś. km. To trochę mało.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
mało wytrzymałe zawieszenie DCC. Po kilku większych dziurach przód do wymiany, dobrze że po dobrej cenie można kupić regenerowane.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Duży bagażnik
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Masakra, jedynie co mogę się przyczepić to wyciszenie. Okrutnie głośno jak na klasę tego auta. Można było odnieść wrażenie podczas jazdy że któreś okno jest niedomknięte lub brak uszczelek w drzwiach.
Samochód po wyciszeniu przez specjalistyczną firmę jest teraz subiektywnie dwa razy cichsze, ale też jeszcze dwa razy głośniejsze niż seryjne Volvo V90.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic się nie psuje z drobnych rzeczy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa wody i mała dodatkowa chłodnica wymieniona przy ok. 100 tyś. km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 280KM 206kW
[l/100km]