Zawieszenie
: Bardzo poprawiony komfort jazdy w stosunku do poprzednika.
5,0
Całokształt
Duza poprawa w stosunku do poprzednika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny silnik ale potrafi byc paliwozerny.
5,0
Skrzynia biegów
DSG - nic dodac nic ujac.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie fantastycznie. 200 km/h osiage blyskawicznie. Przy predkosci 250 km/h jedzie jak przyklejony da nawierzchni. Super prowadzenie na zakretach.
Komfort
5,0
Widoczność
Podobnie do poprzednika i konkurencji.
4,0
Ergonomia
Typowy produkt grupy VW. Nie ma sie do czego przyczepic.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wydaje sie ze jest mniej miejsca na tylnej kanapie ale moze to tylko zludzenie.
4,0
Wyciszenie
Lepiej od poprzednia ale do Audi troche brakuje. Minimalnie gorzej od Passata.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie raczej umiarkowane biorac pod uwage moc silnika. Przesiadlem sie z 2.0 TDI CR 170 KM 4x4. Duzo lepsza kultura pracy silnika od diesla.
4,0
Stosunek jakość/cena
W Audi za zblizone wyposazenie trzeba by bylo doplacic okolo 100k. Cena konkurencyja w stosunku do Passata o okolo 30k uwzgledniajac zblizona specyfikacje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 280KM 206kW
[l/100km]