Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb II Sedan

MM, 13 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Superb II Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Super reflektory adaptacyjne AFS. Bardzo dużo miejsca.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : wypadające lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej, z informacji na forum podobno to częsty problem
5,0
Całokształt
Wielkie, mocne auto do tego dobrze wykonane. Testy w gazetach nie kłamią. Zdecydowanie polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przebieg momentu obrotowego daje w praktyce bardzo dobre przyspieszenie w przedziale 1500 - 3000 z hakiem, wcześniej i później jest gorzej. Żeby osiągnąć katalogowe 8,8s do 100 trzeba umiejętnie wachlować skrzynią ale to i tak chyba najlepszy silnik wśród dwulitrowych diesli na rynku. Dynamika w zakresie wyprzedzania tj. 80-120 czy nawet 80-160 km/h pozwala na bardzo bezpieczne wyprzedzanie. Ogólnie polecam.
3,0
Skrzynia biegów
Krótka jedynka, dalej jest bardziej harmonijnie.
4,0
Układ jezdny
Na oponach 205/55 R16 jest komfortowo. Na zakrętach czuć że auto jest ciężki i nie poszalejsz ale ogónie udany kompromis między komfortem a bezpieczeństwem.
Komfort
4,0
Widoczność
Długa maska i wysoko umieszczona szyba z tyłu ograniczają widoczność dlatego warto zainwestować w czujniki parkowania. Świetne lusterka boczne - wielkie ale nie szpetne, doskonałe lusterko wsteczne z funkcją ściemniania.
5,0
Ergonomia
Jak to w grupie vw - wszystko na miejscu. Jak miałeś auto z koncernu to się odnajdziesz bez problemu zresztą jak nie to też.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy climatronicu nawiewy wydajne, ogrzewanie i klimatyzacja też ok. Podgrzewane fotele działają na zasadzie histerezy tj. ogrzewają się do określonej temp a potem wyłączają jak temp. spadnie do określonego poziomu to znowu załączają itd. Zakres hiterezy trochę za szeroki i czuć że raz za zimno o raz za gorąco.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dużo miejsca. To jest pierwsze auto, w którym jak się odsunę na maksa to prawie nie dotykam pedałów a mam ponad 180cm. Szokująca ilośc miejsca z tyłu zwłaszcza na nogi nawet przy max odsuniętych fotelach przednich można niemal zupełnie wyprostować kolana. Wielki bagażnik i system twindoor - nic więcej nie trzeba - rewelacja
3,0
Wyciszenie
Mogło być lepeiej - dużo zależy od opon ale przy 120 słychać że to nie 80.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Codziennie do i z pracy w sumie 26 km z czego jakieś 8 km trasa reszta miasto. Na początku spokojnie potem jak się rozgrzeje między 2000 - 4000. Spalanie średnie w zimie 8 l z kompa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Konkurencja jest słabsza i droższa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś skrzypi w prawej części deski rozdzoelczej i wypadła lampka oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Przy przesuwaniu fotela nie od razu wskakuje w zapadki. Na razie tyle.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Superb II Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Superb II Sedan