Wielkim mankamentem jest bardzo mało miejsca na prawą nogę dla kierowcy. Nie ergonomiczne umiejscowienie pedału gazu, powoduje, że kierowca musi siedzieć ukośnie na fotelu i podniesione boki siedziska wpijają się w tyłek. (mam 190 cm wzrostu i 110kg)Może dla kogoś mniejszego byłoby wygodniej. Po godzinie jazdy obowiązkowy postój aby zredukować ból. I tak dorobiłem skórzaną poduszkę aby wypłaszczyć siedzisko. Ergonomia dla kierowcy jest dla wąskiego grona kierowców, którzy wspasuję się w te ustawienia. Producent powinien podać w ofercie, że auto dla kierowcy o określonych wymiarach. Dla innych niezalecane. Pozostali pasażerowie siedzą jak królowie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielkim mankamentem jest bardzo mało miejsca na prawą nogę dla kierowcy. Nie ergonomiczne umiejscowienie pedału gazu, powoduje, że kierowca musi siedzieć ukośnie na fotelu i podniesione boki siedziska wpijają się w tyłek. (mam 190 cm wzrostu i 110kg)Może dla kogoś mniejszego byłoby wygodniej. Po godzinie jazdy obowiązkowy postój aby zredukować ból. I tak dorobiłem skórzaną poduszkę aby wypłaszczyć siedzisko. Ergonomia dla kierowcy jest dla wąskiego grona kierowców, którzy wspasuję się w te ustawienia. Producent powinien podać w ofercie, że auto dla kierowcy o określonych wymiarach. Dla innych niezalecane. Pozostali pasażerowie siedzą jak królowie
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]