Karoseria
: funkcjonalny system \"Twin-door\" (ciekawe, jak będzie sprawiał się przy dłuższej eksploatacji?)
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Nieco \"krótki\" pierwszy bieg, zwłaszcza wyczuwalne przy próbie szybkiego rozpędzania.
5,0
Układ jezdny
Doskonała redukcja nierówności, b. dobre trzymanie na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
rzeczyw2iście, dość gruby przedni słupek powoduje niekiedy konieczność \"wychylenia się\" do przodu celem oceny sytuacji.
5,0
Ergonomia
wszystko \"na miejscu\"- zaletą jest brak \"kosmicznej\" ilości przełączników, intuicyjna obsługa ststemów klimatyzacji i audio. Środkowy podłokietnik mógłby być trochę dłuższy...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zwłaszcza przestrzeń na nogi pasażerów siedzących z tyłu budzi podziw wszystkich sprawdzających, nawet tych najwyższych.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
za tę cenę otrzymuje się praktycznie luksusową limuzynę, z ogromną ilością przestrzeni dla pasażerów i dla bagażu, w dodatku bogato wyposażoną.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zaparowane reflektory przeciwmgielne- w zderzaku. Według instrukcji obsługi może się to zdarzać- lecz zaparowanie utrzymuje sią prawie cały czas.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]