radość z zakupu minęła po okresie gwarancji i z początkiem awarii
Wrażenia
2,0
Silnik
bierze olej więc jak w starym polonezie wożę olej w bagażniku i na trasie dolewam jeśli kontrolka się zapali. Tsi może brac nawet do 1 litr oleju na 1000 km tak jest zapisane w instrukcji
2,0
Skrzynia biegów
zmiana biegów bajka, ale co z tego jak padła po 62 tys. przebiegu już po gwarancji, a o samochód dbałem
4,0
Układ jezdny
nie mam zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca mnóstwo bardzo przestronny samochód
5,0
Wyciszenie
cichutko w środku
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie około 8l więc nieźle uważam, serwis do zaakceptowania cenowo
3,0
Stosunek jakość/cena
duża utrata wartości choć myslałem pojeździć dłużej tym samochodem i nie było by to problemem, ale jak się tak psuje to pewnie sprzedam i kupię coś uzywanego bo jak kupiłem nowy wydałem kasę i dokładam to kupię to lepiej za mniejsze pieniądze coś kupić i też mogę dołożyć ale na starcie nie wydałem tyle co na nowy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki padały jak muchy chyba chińska produkcja po wymianie ok, brak możliwości otwarcia drzwi kierowcy naprawione w ramach gwarancji, odboje amortyzatorów tylnych kół szybko rozpadły się po 50 tys przebiegu koszt w ASO z robocizną około 400 zł
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria dgs po gwarancji koszt około 8 tys lub jak zostawiam stary mechatronik 6 tys
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW
[l/100km]