Auto lepsze od poprzedniego modelu z wyłączeniem zawieszenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, elastyczny, dobry moment przy niskich obrotach
5,0
Skrzynia biegów
Posiadam DSG (automat 7 stopni). Pracuje szybko nie czuć przełożeń. Trzeba się przyzwyczaić przy ruszaniu. W poprzednim modelu miałem 5 stopniowy tiptronic.
2,0
Układ jezdny
W stosunku do poprzednika zawieszenie twardsze, mocniej przenosi nierówności. Przy dużych prędkościach pow 120 km/h auto podskakuje na typowych nierównościach naszych dróg. Dobry komfort tylko na dobrych nawierzchniach. Samochód lepiej trzyma się drogi od poprzednika ale to nie rekompensuje utraty komfortu.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki szerokie. Tylna szyba nie daje dobrej widoczności przy cofaniu. Dobrze działa czujnik cofania. Duże lusterka boczne.
4,0
Ergonomia
Nie stwierdziłem poważniejszych problemów. Niektórzy narzekają na za nisko ustawiony ekran nawigacji. Ja nie posiadam fabrycznej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To naprawdę obszerne auto.
5,0
Wyciszenie
W stosunku do poprzednika (1,9 TDI) to cudownie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie przejechałem dużo kilometrów. Przewaga miasta i średnia 8,7
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W świeżo odebranym samochodzie nie działa oświetlenie wewnętrzne z przodu. Sprawę wyjaśnię po wizycie w serwisie. Ale zdecydowanie mi się to nie podoba.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie na ocenę
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW
[l/100km]