Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb II Sedan Facelifting

Miś, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 326 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Superb II Sedan Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,57
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Elastyczność Przestronność z tyłu Wygoda foteli, wyglądają skromnie, ale po 770kilometrach nie czułe absolutnie zmęczenia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza atakuje progi z przodu Bardzo drogie części blacharskie
5,0
Całokształt
Przestronność, pewne prowadzenie i niskie spalanie... To jest to czego oczekujesz od autostradowego połykacza kilometrów. I ten samochód pomimo wieku robi to doskonale.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bajka, bardzo mało pali, ma doskonałe osiągi jeśli chodzi o elastyczność, pracuje w miarę cicho (chociaż do HDI mu daleko), i jest w miarę bezawaryjny. Czego chcieć więcej.
5,0
Skrzynia biegów
Trwałość super, ale fabryczne ustawienia to komedia. 65km/h i 6 bieg... Świadomi wgrywają soft poprawiający tą całkiem dobrą i wytrzymałą skrzynie.
5,0
Układ jezdny
Poprzednio miałem Octavie III i powiem że prowadzenie na wielowahaczu jest o niebo lepsze niż na sztywnej belce. W łukach samochód jedzie jak po sznurku, na wprost również. Kiedy przy przy belce było czuć że zaraz tył ucieknie, tutaj spokojnie w łuku dociskasz gaz i jedziesz dalej.
4,0
Karoseria
Przestronność to poezja, z tyłu zwłaszcza. Minus to podatniść na korozję, Jan na VW Group i 10 lat to trochę za wcześnie na korozję progów...
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem ok, najgorzej do tyłu, ale chyba każdy egzemplarz ma czujniki z tyłu, da się z tym żÿć.
5,0
Ergonomia
Stary dobry VW beż paneli dotykowych i innych dziwactw.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Ciepło leci z kratek w zimę po 1,5km więc super, dk wentylacji nie mogę się przyczepić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To już legenda z generacji na generacji.
2,0
Wyciszenie
To jest dramat. W 2014 roku w salonie 132000 i wyciszenie jak w Fabii.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty jak w Octavii (identyczna platforma), a komfort jak w limuzynie. Ale jak rozbijesz to już koszty jak na starą Skodę to kosmos.
4,0
Stosunek jakość/cena
Z TDI pod maską 4 gwiazdki. Duży minus za wyciszenie i podatność na korozję.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na ponad 300 tyś trzyma się dobrze. Ale na serwis się nie szczędzi więc i samochód jest super sprawny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Skoda Superb II

Liczba wpisów: 15

Skoda Superb II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Skoda Superb II Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów