Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb II Sedan Facelifting

Sloowianin, 7 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Skoda Superb II Sedan Facelifting 2.0 TDI CR DPF  140KM 103kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Świetnie zestopniowana skrzynia biegów ułatwia dynamiczną i ekonomiczną jazdę.
3,0
Całokształt
Auto przyzwoite, ale bez większych fajerwerków. Na plus - ilość miejsca dla pasażerów i wygodna tylna kanapa. Na minus - wykończenie. Plastiki lubią od czasu do czasu zaskrzypieć.
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 tdi odpycha się znośnie. Póki co nie było żadnych problemów z jednostką.
5,0
Skrzynia biegów
Zaskakująco dobrze dobrane przełożenie. Na szóstym biegu bez przeszkód pojedziemy 100km/h (ok. 1700 obrotów/min) jak i 200km/h (ok. 3400 obrotów/min), a na "czwórce" wyprzedzanie kolumny ciężarówek nie będzie najmniejszym problemem. Co warto zauważyć - przy 65 tyś km przebiegu gałka zmiany biegów jest już odrobinę wytarta.
4,0
Układ jezdny
Superb prowadzi się pewnie nawet przy prędkościach przekraczających 160km/h. Jedyny minus to hamulce, zwłaszcza gdy się podróżuje w pięć osób z pełnym bagażnikiem. Jadąc samemu lub z jednym pasażerem hamulce są jak najbardziej do przyjęcia.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża powierzchnia szyb oraz lusterek ułatwia wszelkie manewry na drodze. Dużym plusem są również precyzyjne czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
pozycja za kierownicą jest dobra a wszystkie przyciski są rozłożone bardzo intuicyjnie. Na plus - pojemne schowki. Na minus - położenie ekranu nawigacji (odrobinę za nisko).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem chłodzi, zimą grzeje. Brak zastrzeżeń. Ogromny plus to świetnie działające podgrzewane fotele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Odrobinę za mało miejsca na nogi z przodu, ale łatwo da się to rozwiązać ustawieniem fotela. Przestrzeń z tyłu jest krótko mówiąc powalająca. Skoda nie tylko króluje pod tym względem w swojej klasie (segment D), ale także może otwarcie konkurować z autami segmentu E.
2,0
Wyciszenie
Może to kwestia mojego przyzwyczajenia do aut segmentu E, ale w Superbie jest po prostu głośno. Zwłaszcza powyżej 140km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle co nic a części sporo tańsze niż u niemieckiej konkurencji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdybym oceniał np Audi A4 czy Mercedesa klasy C to dałbym trzy gwiazdki. Skoda natomiast zasługuje moim zdaniem na cztery, bo jest sporo tańsza od aut tego pokroju. Nie daję pięciu gwiazdek ze względu na trzeszczące plastiki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Superb II Sedan Facelifting