Silnik
: Komputer spalania oszukuje od 0,6 do 0,8 litra, oczywiście zaniża, sprawdzone (tankowanie do pełna i znów tankowanie do pełna).
4,0
Całokształt
Duże przestronne auto z dynamicznym silnikiem, trochę ciężkie. Skrzynia szybka choć ruszanie mało płynne. Duże, ledwo mieści się pod marketem. Komputer spalania oszukuje od 0,6 do 0,8 litra, sprawdzone (tankowanie do pełna i znów tankowanie do pełna).
Wrażenia
4,0
Silnik
Ubywa płynu chłodzącego, Co kilka tysięcy trzeba dolewać. Poza tym jak na razie nie mam zastrzeżeń. Komputer spalania oszukuje od 0,6 do 0,8 litra, sprawdzone (tankowanie do pełna i znów tankowanie do pełna).
4,0
Skrzynia biegów
Mało płynne ruszanie, czy w przód czy w tył, super szybka zmiana biegów.
4,0
Układ jezdny
Czuć masę, choć inne auta tej klasy są cięższe. Na dużych "falach" zaczyna skakać, ale to cena masy. Lżejsze auto tak nie skakało, na tej samej drodze.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże auto więc szczególnie do tyłu nie jest dobrze, ale komplet czujników załatwia sprawę. Czasem trzeba na 3 razy.
4,0
Ergonomia
Nie mogę się przyzwyczaić do włącznika świateł, choć jest automat, który daje radę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak wyświetlacza, ale da się ogarnąć. Webasto padło po pierwszej zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsc a z tyłu powala wszelkie limuzyny, jest po prostu WIELKA. Z przodu jest OK.
5,0
Wyciszenie
Pomimo że to dizel to w środku go wcale nie słychać, jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie przeglądy skrzyni DSG co 30 tys, w moim przypadku co pół roku. Komputer spalania oszukuje od 0,6 do 0,8 litra, sprawdzone (tankowanie do pełna i znów tankowanie do pełna).
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena Skody, jakość wyższa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterka zamykania klapy bagażnika, przełącznik się klinuje i trzeba go wyciągać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]