Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb II Kombi

zbyszekruba, 13 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Superb II Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,69
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dobry wynik spalania jak na gabaryty i moc auta.
5,0
Całokształt
Skoda Superb kombi oferuje ogromne możliwości, zwłaszcza dla wysokich osób i większej rodziny. Samochód w wersji kombi idealnie się nadaje na auto służbowe, ma stonowany elegancki wygląd i ogromną przestrzeń w bagażniku na walizki i inne materiały.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jazda tym samochodem to czyta przyjemność, samochód bardzo dobrze się zbiera nawet w niskim zakresie obrotów, silnik pracuje cicho, wszystko to sprawia iż łatwo przekracza się ograniczenia prędkości :)
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie wszystko ok, drobnym mankamentem jest synchronizacja pierwszego biegu z dwójką, by przejście było płynne należy pedał sprzęgła intensywnie wcisnąć w podłogę.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń, poprzednio jeździłem Passatem b5 po lifcie i okularem - mając porównanie do tych aut Skoda wypada nieźle.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża płaska przednia szyba zapewniająca doskonałą widoczność, widok przez boczne okna również bez zastrzeżeń. Boczne lusterka - rewelacja, są po prostu ogromne jak w jeepie, drobnym mankamentem jest wielka obwoluta lusterek w której odbija się słońce czasami sprawiając wrażenie jak by ktoś za nami jechał.
5,0
Ergonomia
Deska rozdzielcza, zegary i konsola środkowa wykonane w stylu retro - genialnie pasują do charakteru auta, ponadto są bardzo czytelne. Do gustu nie przypadły mi boczki drzwi, zbyt proste - tu inżynierowie Skody mogli by się lepiej postarać. Wg mojej oceny Passat B5 miał ciekawsze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód dość szybko się ogrzewa, klima działa równie szybko. Regulacja o 1 stopień wydaje mi się nie wystarczająca, 19 stopni jak dla mnie to trochę za zimno a 20 za gorąco, przydałaby się regulacja o 0,5 stopnia. Duża liczba nawiewów zwłaszcza na tylnej kanapie, z możliwością ustawienia nawiewu na szyby dają fajny efekt.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogólnie mówiąc miejsca w aucie dla wszystkich pasażerów jest po prostu bardzo dużo - to jest atut tego samochodu. Wchodząc w detale jest już gorzej zwłaszcza w przestrzeni kierowcy gdzie jest troszkę za mało miejsca na prawe kolano wysokiego kierowcy, w wersji Ambition fotele przednie nie posiadają oddzielnej regulacji unoszenia przedniej i tylnej części foteli - jak na klasę tego auto to skandal.
5,0
Wyciszenie
Silnika praktycznie nie słychać, pędu powietrza również nie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie przy jeździe 120-140 km/h to 6,5 l/100km ale można zejść przy normalnej jeździe do 100-120 km/h poniżej 6,0 komputer za każdym razem zaniża spalanie o 0,4-0,5 l /100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Ciekawą wersje z 170 KM silnikiem diesla można już mieć za 100 000 zł za takie pieniądze nie ma innego samochodu :). Dość dobre warunki finansowania w VW Bank, kredyt 2,99% - dealerzy stosują niepełną informacje o produkcie, informując iż wcześniejsza spłata jest darmowa - ale już przygotowanie nowego harmonogramu kosztuje każdorazowo 100 zł (więc nie do końca jest darmowa)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie, po 4 000 km bez zastrzeżeń zero wizyt w ASO.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Superb II Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Superb II Kombi