Ci którzy się czepiają, albo są od konkurencji, albo przesiedli się z samochodów klasy wyższej, albo oczekiwali, że będą się tak samo czuli jak w poprzednim samochodzie (ergonomia). O ile nie pojawią się jakieś usterki będę cieszył się jazdą do momentu sprzedaży. Najlepiej udać się na jazdę próbną - polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, dynamiczny i cichy jak na diesla VAG
4,0
Skrzynia biegów
DSG przy wyprzedzaniu trochę opóźniona reakcja, pomagają łopatki przy kierownicy
4,0
Układ jezdny
Sprawdza się w trudach polskich dróg
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki robią swoje, widoczność lepsza niż w sedanie
5,0
Ergonomia
Wszystko jest intuicyjne, przynajmniej dla użytkownika Skody
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeszcze nie wiem jak grzeje, ale chłodzenie super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez komentarza :)
5,0
Wyciszenie
Tak jak wcześniej ktoś napisał - ten sam poziom hałasu przy 130 - 180
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy spokojnej jeździe można zejść poniżej danych producenta
5,0
Stosunek jakość/cena
Brak konkurencji cenowej przy tej samej jakości
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poczekamy zobaczymy, na razie ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]