Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb II Kombi Facelifting

Malik, 8 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 44 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW od 2013 - Oceń swoje auto
3,92
9% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
Inne
Inne
4,0
Całokształt
Posiadając Octavię II obiecywałem sobie, że nigdy więcej Skody. Złożył a się na to duża liczba drobnych usterek (np rdza - auto kupione w salonie), tragiczna jakość ASO oraz podejście do klienta przez Skoda Polska w przypadku spornych kwestii z ASO. Następna miała być Avensis lub Mazda 6. Niestety po obejrzeniu aut wewnątrz (tragiczne wykończenie i jakość plastików) odpadły w przedbiegach. Po kilku jazdach próbnych innymi markami i rozmowach z salonami oraz prześledzeniu for samochodowych znowu postanowiłem dać szansę Skodzie. Generalnie pojazd jest dobry, odnajdujący się w długich trasach.
Wrażenia
3,0
Silnik
Trochę rozczarował. Po ok 15000 tyś kilometrów zaczął odczuwalnie głośniej pracować. Wygląda to tak, iż kilka dni chodzi cicho (jak na diesla) a kilka następnych za głośno. Dodatkowo mam wrażenie, że w te dni kiedy jest głośniejszy również trochę przymula. Serwisy nie widzą problemu, a nie mam też siły i czasu żeby jeździć po lokalnych magikach i szukać wiatru w polu. Jak na 170 km słabo przyśpiesza na 1 i 2 biegu ale ciągnie jak wariat od 4.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami coś nie wskoczy ale generalnie jest ok.
4,0
Układ jezdny
Miękko i komfortowo i w sumie tak mi pasuje. Szybkie wejścia w zakręt - nie polecam.
Komfort
4,0
Widoczność
Z czujnikami można zaparkować wszędzie.
4,0
Ergonomia
Brak zastrzeżeń. No może za wyjątkiem braku miejsca na butelkę w drzwiach przednich.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca na nogi na tylnej kanapie. Należy pamiętać, że auto jest WĄSKIE. Dodatkowo pozycja za kierownicą jest wysoka nawet przy najniższym ustawieniu fotela kierowcy, co powoduje brak odczucia zabudowania przez kokpit. Powyższe sprawia, że ma się wrażenie prowadzenia trochę większego kompaktu.
3,0
Wyciszenie
Słabo. Patrz głośny silnik.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali. Z baku wychodzi mi ok 6,5 przy jeździe mieszanej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dostałem duży upust na wersję elegance ok 16000 zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczą uszczelki w drzwiach-trzeba je notorycznie smarować sylikonem co pomaga. Dodatkowo jakieś delikatne pykania, stukania w słupku środkowym.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pojazd nie spełnia normy emisji spalin hehehehe. No i ten silnik pracujący raz głośniej raz ciszej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Superb II Kombi Facelifting