Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb II Kombi Facelifting

foreks, 8 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 71 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF  140KM 103kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Dobre auto za dobre pieniadze z leasingu - jak sie ma 25k rabatu na takie auto i przeglady co 30k to naprawde dobry wozek do firmy. Pakowny tyl i bagaznik, ale z przodu malo miejsca i nie przekonuje mnie, ze mozna z tylu zrobic dicho - kto prowadzil Superba siedzac z tylu? Z przodu tyle samo miejsca co w Octavii albo Rapidzie, slabo. Jestem duzy facet i spodziewalbym sie miec wlasnie dla kierowcy najwiecej miejsca, a jest najmniej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik jeszcze chodzi, ale to nowe auto. Na pewno bierze 1,5l co 10k km a to znaczy ze silnik jest zle zlozony i slabe materialy oringow, piercieni. Ale kazdy dzis bierze tyle oleju, bo silnik dzis wytrzymuje moze 150k i nowy potrzebny. Brawo koncerny, szkoda ze was UE nie powiesi za to. Jak sie leci 170kmh to diesel bierze 12l. Po co mi diesle wtedy?
3,0
Skrzynia biegów
DSG poki pracuje jest ok, ale nie lubie tej skrzyni.
4,0
Układ jezdny
Wszystko w normie, ale moim zdaniem auto za bardzo kolysze sie na boki i buja podczas jazdy autostrada z duza predkoscia. Usztywnic je wypadaloby.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonale, bo wszystko ok, ale wyciszenie jak w klasie premium. 190kmh i da sie rozmawiac.
5,0
Ergonomia
Proste i przewidywalne auto w obsludze. To nie Toyota, ktora rowniez mam. Tamta jest sztywna i skreca, za to przez dwa lata nie rozumiem jak dziala Toyota Touch.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko dziala.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Napisalem juz, ze kierowca jest poszkodowany.
5,0
Wyciszenie
J.w.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie przeglady, tanie auto.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najwiecej za najmniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przegladzie nie skladaly sie lusterka automatycznie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czuje, ze przy 150kmh silnik bedzie do remontu.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Superb II Kombi Facelifting