Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb II Kombi Facelifting

TestMan, 9 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF  140KM 103kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
3,92
9% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Słaby, po prostu.
4,0
Całokształt
Samochód właśnie testuję, rozważając jego zakup w przyszłości. Przejechane 1200 km w trzy dni. Wersja Active, więc podstawowa, cena bazowa 95 tys. zł. Ogólna ocena dobra, minusy to: brak aluminiowych felg w tej wersji, brak sterowania w kierownicy, czujniki parkowania tylko z tyłu, tylko jedno podgrzewane lusterko (kierowcy), smutne plastiki wewnątrz i cena nie adekwatna do tej wersji wyposażenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
140 konny TDI, wydawałoby się klasyka. Ładnie wkręca się na obroty, akustycznie odpada dźwięk silnika przy redukcji z trójki na dwójkę, dużo ładniej brzmi turbo-benzynowy silnik. Osiągi poprawne.
4,0
Skrzynia biegów
6-biegowa, ale bez rewelacji. Dobrze trzyma się w dłoni, ale widziałem dużo bardziej precyzyjne skrzynie. Jest po prostu poprawna.
3,0
Układ jezdny
Daleki od ideału. Ciężki kombi wychyla się w zakrętach. Ogólnie nie prowadzi się najgorzej, ale w tej cenie można i należy oczekiwać więcej.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, trochę przeszkadzają przednie słupki, ogólnie do tyłu bardzo dobrze, pomagają czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawna wentylacja, ciekawie wyglądają wloty powietrza na słupkach środkowych dla pasażerów z tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj duży plus, ogromny bagażnik i miejsce z tyłu dla trzech dorosłych i wysokich osób.
4,0
Wyciszenie
Nie najgorsze. W tej klasie i za te pieniądze można więcej oczekiwać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w normie, serwis ma pozytywne opinie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za wysoka cena. W wersji podstawowej ładne tylko radio. Brak elementów, które powinny być za te pieniądze w standardzie. A konkurencja nie śpi...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko stwierdzić, bo i usterek nie ma podczas testu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w.- brak możliwości stwierdzenia

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Superb II Kombi Facelifting