Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb I

skoda, 14 lat temu
Silnik 2.0 TDI DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 141 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Skoda Superb I 2.0 TDI DPF 140KM 103kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
3,00
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Naprawdę dużo miejsca. Ni
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : 2,0 TDI - totalny niewypał. Trzeba było brać 1,9 TDI i byłby spokój
Układ elektryczny : czujniki parkowania wariują. ASO też sobie z tym nie radzi.
3,0
Całokształt
Tak jak już pisałem powyżej. Auto wygodne, duże. Niestety wieczne problemy z silnikiem nie pozwalają cieszyć się zaletami samochodu. Strach gdzieś dalej jeździć bez pakietu assistance. Zastanawiam się dlaczego ludzie się tak zachwycają produktami koncernu VAG. Silnik 2,0 TDI PD z DPF to totalna kompromitacja. Chyba nie ma obecnie bardziej awaryjnego diesla.
Wrażenia
2,0
Silnik
Elastyczność niezła. Kultura pracy... niedzisiejsza. Klekot straszny. Awaryjność silnika przekreśla wszystkie zalety tego samochodu.
4,0
Skrzynia biegów
Zachwytu nie ma ale jest to dobry średni poziom - wersja manulana \"6\"
4,0
Układ jezdny
Jak na limuzynę wystarczająco sprężysty i komfortowy
Komfort
3,0
Widoczność
DObrze przeszklone auto. Czujniki parkowania pomagają, a właściwie pomagały bo już któryś raz z koleji się zepsuły.
4,0
Ergonomia
Tutaj jest ok. Jedynie panel climatronica odciąga wzrok kierowcy podczas jazdy. Trochę nielogiczne sterowanie radiem - te same przyciski na kierownicy mają inne funkcje niż na radiu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gdyby climatronic był dwustrefowy to byłaby ocena wyżej. W tej klasie auta jednostrefowa klimatyzacja to jednak nieporozumienie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj ocena maksymalna. Miejsca wszędzie pod dostatkiem
2,0
Wyciszenie
TDI PD trochę nie pasuje do tego samochodu. Klekot niemiłosierny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik jest ekonomiczny. Ceny ASO... wiadomo.
2,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby był niezawodny to cena 125 tyś zł za wersję Platinum z końca 2006 była by do przyjęcia.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety ale mam problemy z czujnikami parkowania. ASO na gwarancji robiło wiele razy - efekt raczej marny. Po jakimś czasy znowu piszczałyu kiedy chciały lub w ogóle cisza.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdyby nie silnik 2,0 TDI polecałbym to auto każdemu. Niestety ten silnik przekreśla wszystkie zalety tego samochodu. Ciągłe problemy z zapychającym się filtrem DPF (3 dni po wyjeździe z salonu już się świecił!!!), elektroniką i osprzętem silnika. Non stop tryb awaryjny. AUto spędziło w ASO w sumie ze 2 miesiące - ciągłe problemy. Na desce rozdzielczej co chwile mam \"EMISSION WORKSHOP\", \"ENGINE WORKSHOP\" i kontrolkę świec żarowych i diagnostyki (tryb awaryjny) Kilka różnych ASO miało już kilkanaście podejść - dalej jest jak było. Jest to zdecydowanie najbardziej awaryjny diesel z jakim miałem do czynienia.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Superb I