Elastyczny ale dopiero po chiptuningu. Oryginalnie miał 130 KM - za mało!
3,0
Skrzynia biegów
W zimie chaczy 1 bieg. Skrzynia nie jest precyzyjna jak na taki samochód.
3,0
Układ jezdny
Wygodny bo duży w środku ale układ jezdny słaby. Na koleinach wzdłużnych wynosi go z drogi - trzeba mocno trzymać kierownicę. Nie lubi błota pośniegowego oraz drogi po deszczu i kałuż. Słabe "czucie" pewności prowadzenia i precyzji układu kierowniczego.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem klimayzacja sobie nie radzi. Zimą i jesienią nie potrafi odparować szyb. Bardzo słaba wentylacja, zapachy przedostają się do środka jak przy otwartym oknie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Stał się cichszy jak go zacząłem wyciszać. Fabrycznie za głośny silnik oraz słychać zawieszenie i podmuch powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 160 KM pali w trasie średnio - 5/100 natomiast w mieście (Warszawa) w korkach - ok. 6,5/100. Bardzo dobrze - bak 65 litrów.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ocena na 3,0. Ponieważ żałuję, że nie dołożyłem więcej i nie kupiłem czegoś droższego ale i lepszego!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko stuka, plastiki "pracują". Powodem moich pobytów w serwisie częściej są drobiazgi niż rzeczy poważne. W serwisie pomimo iż jest to najwyższa opcja w skodzie jesteśmy traktowani tak samo jak właściciele fabii!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 131KM 96kW
[l/100km]