dobrze ale nie super, Następny będzie raczej japoniec ewntulanie Peugeot 407, obowiązkowo w dieslu i chyba kombi bo bardziej praktyczne
Wrażenia
4,0
Silnik
na 4 lub 5 biegu cicho, mało pali ale w mieście przeszkadza klekot i to, że drgania przechodzą na wciśnięte sprzęgło. Po paru godzinach jazdy miejskiej boli lewa noga. Trzeba dawać więcej gazu przy ruszaniu bo łatwo go zadławić. jak już się włączy turbo jest bardzo silny i elastyczny ale oleju potrzebuje dosyc duzo
3,0
Skrzynia biegów
coraz ciężej chodzi ale precyzyjnie
4,0
Układ jezdny
wygodnie ale czasem dobija i jest niski co przy tym rozstawie osi sprawia, że łatwo go na brzuchu powiesić. Wyższe studzienki lepiej omijać - nisko miska olejowa
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu słabo, słabe lusterko prawe
4,0
Ergonomia
Deska nudna ale tak ok, niepraktyczny bagażnik, fajne podswietlane klamki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Uwaga na klimatronik - siada czujnik temperatury i wtedy zaczyna głupieć!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No coment
4,0
Wyciszenie
Na trasie powyzej 100 km/h ok, ale to nie hdi czy jtd, klekot w miescie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
rozsadne ceny serwisu - części tez ok, dobre wyposazenie i chyba ze sprzedażą nie będzie problemu, lae to się okaże
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 razy tłumik środkowy, raz końcowy, 1 plastikowa osłona silnika, żarówki moze zmienic tylko serwis bo jest słaby dostęp do nich, schodzi lakier z plastików na drzwiach ale ogólnie reszta się trzyma, tarcze siadaja co 60-70 tyś, jakieś pierdoły w zawieszeniu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
klimatronik - 1 raz naprawa później wymiana, przepływomierz 2x a tak to ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 131KM 96kW
[l/100km]