Samochód dający zadowolenie z jazdy, komfortum, ekonomi, dynamiki. Za 100.000zł to najlepszy zakup
Wrażenia
5,0
Silnik
pompwtryski trochę terkoczą ale to szczegół, bardzo elestyczny
5,0
Skrzynia biegów
miękkie pewne zmiany biegów
4,0
Układ jezdny
w tej klasie nie ma sobie równych
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niemiecki CLIMATRONIC to taki idiot automat, ale można się przyzwyczaić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
trochę szumią uszczelki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny przeglądów w autoryzowanych stacjach niskie w stosunku do VW, Toyoty,
5,0
Stosunek jakość/cena
Polecam na długie trasy, można nim jechać 180-200km/h przez 2-3h non stop (oczywiście po autostradach w Niemczech) przy spalaniu 8..8,5l/100km. To taki VW Passat wielkości Audi A6 ze znaczkiem "Skoda" za cenę Skody.
Podzespoły rodem z VW Passat´a. Sprawia wrażenie lekkiego w prowadzeniu dla kierowcy (mam porównanie z Vectrą C tam czuję się jakbym prowadził ciężarówkę).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
urywające się osłony silnika (1600zł za kpl.),
rdzewiejące lampki oświetlenia tablicy rej. (po 30zł za szt.)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 131KM 96kW
[l/100km]