Jest dobrze. Niezliczona ilość miejsca dla kierowcy i pasażerów zadowoli każdego użytkownika. Wykonanie wnętrza poza schodząca "gumą" z kokpitu i uchwytów w drzwiach - standard w autach VW z tamtych lat jest na przyzwoitym poziomie. W czasie jazdy nic nie trzeszczy ani nie skrzypi, nawet na nierównościach. Rdzewieje na nadkolach i progach oraz w okolicy bocznych listew ochronnych drzwi. Reszta ok. Polecam to auto w szczególności na dalekie trasy i autostradę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny, po chip tuningu na 170km i 400nm robi robotę. Wyprzedzanie w trasie to czysta przyjemność. Nie ma jednak róży bez kolców. Pompowtryski, bardzo słaby element tego silnika i kosztowny w naprawie. Do tego jeżeli wyrobią się gniazda robi się kosztowny problem. Nie zmienia to faktu, że te silniki potrafią przejechać naprawdę duża ilość kilometrów. Kultura pracy silnika, brak, hałasuje jak traktor czyli stary diesel. Oczywiście w środku tego nie słychać.
5,0
Skrzynia biegów
Brakuje mi 6 biegu na trasy w moim egzemplarzu.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi na kołach w rozmiarze 17 cali i oponach 225/45/17. Na obręczach 16 calowych nie było już tak idealnie.
3,0
Karoseria
Nadkola, progi, okolice przy listwach ochronnych drzwi. Reszta ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Wygodny regulowanych podłokietnik, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, fotel góra dół tył przód i lędźwie. Każdy się dopasuje. Co do samych foteli mogłyby być bardziej wygodne, ale to już kwestia indywidualna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja daje radę, chodź są samochody że znacznie wydajniejszym układem chłodzenia. Grzeje ok. Kultura pracy nawiewu jest bardzo słaba. Plus za przycisk do szybkiego odparowania przedniej szyby bez zbędnego ustawiania w opcjach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj wszystkie pozostałe marki powinny uczyć się od indianina że strzałą. Tyle przestrzeni w szczególności dla pasażerów nie znajdziemy chyba w żadnym innym aucie w tym pułapie cenowym. Bagażnik duży, jednak ze względu na nadwozie typu sedan mogą być problemy z załadowaniem niektórych rzeczy przez luk bagażowy.
3,0
Wyciszenie
Do 100km/h jest ok. Później czuć, że to nie jest auto klasy premium. Przy prędkościach autostradowych powiedziałbym, że nawet delikatnie potrafi zmęczyć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za mojej kadencji wymieniłem sprzęgło wraz z kołem dwumasowym, pompką sprzęgła, pompowtryski oraz naprawilem układ klimatyzacji. To tyle z poważnych napraw, chodź wynikających ze zużycia się tych elementów. Co do drobnostek to hamulec ręczny, potrafi się zapiec, zaciski, alternator, zamki drzwi często odmawiają posłuszeństwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamki drzwi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompowtryski, klimatyzacja.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 131KM 96kW
[l/100km]