Układ elektryczny
: ALTERNATOR ,PRZEKAZNIKI, XENON
Silnik
: POMPOWTRYKIWACZE (POLSKA ROPA),POMPA WTRYSKOWA , WYCIEK OLEJU NA USZCZELNIACZU KORBOWYM
Przeniesienie napędu
: KOŁO DWUMASOWE +SPRZEGŁO
3,0
Całokształt
JAMNIKOWATY PASSAT Z FAJNYM SILNIKIEM ALE NIE NA POLSKA ROPE , TROCHE ZA DROGO W CODZIENNEJ EKSPLATACJI ,KOMFORT TEZ NIE NAJWYZSZY MOZE W BENZYNIE JEST CISZEJ , JAKOSC WNETRZA TEZ MOGLI BY POPRAWIC...DUZO MIEJSCA ,TAXSIARZE BEDA ZACHWYCENI :)
Wrażenia
2,0
Silnik
MOGLI BY POPRACOWAC NAD KULTURA PRACY ,SILNIK ELASTYCZNY LATWO SIE WYPRZEDZA, ALE GLOSNY I PADA UKLAD WTRYSKOWY , PALI TEZ A NIE JAK LEGENDY KRĄŻĄ.....TROCHE ZA MAŁY ZAKRES OBROTÓW UZYTECZNYCH I SPORA TURBO DZIURA
4,0
Skrzynia biegów
6 BIEGÓW TO DOBRY POMYSŁ
3,0
Układ jezdny
SŁABA TRAKCJA Z POWODU TURBO DZIURY - KOLA ŁATWO BUKSUJĄ ,NA SLISKIM CIEZKO JEZDZIC DYNAMICZNIE,CZESTO PADAJA WAHACZE PRZEDNIE I KONCÓWKI
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
JAK W PASSACIE
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUZO MIEJSCA ALE SLABEJ JAKOSCI PLASTIKI I TWORZYWA
2,0
Wyciszenie
JAK NA LIMUZYNE TO FATALNIE ,ZA GLOSNY , SZCZEGOLNIE W TRASIE
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZALEZY JAK JEDZISZ ,TRZEBA SIE PILNOWAC
3,0
Stosunek jakość/cena
W TEJ CENIE JEST WIELE INNYCH BARDZIEJ CIEKAWYCH AUTEK
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
KLAMKA . SZYBA SIE ZACIEŁA , KONTROLKI NA DESCE MIGOCZĄ, WYSWIETLACZ KLIMY ,ALTERNATOR , INNE 'DROBJAZGI'':)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 131KM 96kW
[l/100km]