Zawieszenie
: Doskonale radzi sobie z nierównościami naszych ulic
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Moduł Infotainment
4,0
Całokształt
Oszczędny kompakt, po wyposażeniu we WSZYSTKIE dostępne opcje dobry w trasy i do miasta
Wrażenia
5,0
Silnik
Najoszczednoejszu na rynku, w trybie sport, przy niskiej masie auta zapewnia dobra dynamikę
4,0
Skrzynia biegów
Doskonała
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry
5,0
Karoseria
Kompakt
Komfort
4,0
Widoczność
Najwygodniejsze po ergo active
4,0
Ergonomia
Wszystko "pod reką"- przeszkadza nieco krawędź konsoli środkowej przy dluzszych trasach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna, praktycznie bezobsługowa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobra, konsola środkowa mogła by posiadać wcięcie na kolano i łydkę.
pasażerowie również z tyłu mają bardzo dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
Nawet w długich trasach pojazd oferuje bardzo dobre wyciszenie nie męczy kierowcy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To największy plus tego pojazdu z pośród wszystkich Marek t-mobile i najoszczędniejszy dostępne obecnie pojazd na rynku o niezwykle niskim spalaniu przy zachowanej dobrej dynamice w zasięgu ponad 1000 km (nawet ponad 1300 na jednym tankowaniu)
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość ale jeśli już grupa Volkswagena pozycjonuje Skodę Niżej od niemieckich marek to również powinno znaleźć to wyraźne odzwierciedlenie w cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjnie i mam nadzieję że tak będzie dalej :) wszystkie Skody Jakimi przejechałem ponad 1000000 km przez 20 lat cechowała całkowita bezawaryjność
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie moduł Infotainment sterujący multimediami i funkcjami dodatkowymi elektronicznymi wymaga wymiany
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI 115KM 85kW
[l/100km]