Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Scala Hatchback

Arkadiusz, ponad rok temu
Silnik 1.5 TSI 150KM 110kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Scala Hatchback 1.5 TSI 150KM 110kW 2019-2024 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Inne : przestrzeń dla kierowcy i pasazerów
5,0
Całokształt
Auto mimo kompaktowych wymiarów bardzo przestronne, sporo miejsca zarówno z przodu, jak i z tyłu. Mój wzrost 182cm, przy prawidłowo ustawionym fotelu kierowcy pasażer za mną ma mnóstwo miejsca na nogi. Spory bagażnik , ok 460litrów. Intuicyjna obsługa, dobre wykończenie, w środku nic nie trzeszczy, nic nie skrzypi, dobrze spasowane. materiały we wnętrzu "standart VAG". Uzytkowana wersja to Ambition z dodatkami - klima automat 2 strefy, podgrzewane fotele z przodu, duży wyświetlacz dotykowy centralny, kamera cofania, Android Auto tylko po kablu USB. bardzo fajne, przestronne, dynamicznie i fajnie jeżdżące auto. ja jestem bardzo zadowolony
Wrażenia
5,0
Silnik
1.5 TSI 150KM. Przy tej wielkości i masie auta osiągi bardzo dobre, auto bardzo elastyczne i dynamiczne. Nic więcej nie trzeba na codzie, i do miasta i na długa trasę. Przy tym silnik bardzo oszczedny. jazda drogami krajowymi w sznurku innych pojazdów z zachowaniem ograniczen predkosci na dystansie 90kilku kilometrów to salanie 4,3 l/100km. Autostrada 140-160km/h 7.3 l/100km. Średnia z trasy 400km autostrada, ekspresówki i drogi krajowe - 6.3l/100km
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana, biegi wchodzą jak należy, bardzo fajnie "ciągnąca" 3ka podczas zmiany pasa lub wbijania sie do ruchu z pasa "rozbiegowego"
5,0
Układ jezdny
Skoda, czyli VAG, czyli raczej sztywno i sprężyście, Dla mnie wystarczajaco komfortowo, bardzo pewne prowadzenie auta, stabilne w skrajnych warunkach na zakrętach lekko podsterowane ale bez problemów do opanowania, wystarczy zdjąć nogę z gazu i wraca na tor jazdy
5,0
Karoseria
za krótko użytkuję aby ocenić, na razie bez problemów
Komfort
5,0
Widoczność
widocznośc OK w kazdym kierunku, dodatkowo kamera cofania pomaga w trudniejszych i ciasniejszych parkingach
4,0
Ergonomia
2 minusy - brak regulacji przedniego środkowego podłokietnika na wysokość, regulacja prędkosci nawiewu tylko przez ekran dotykowy, a szkoda bo temperatura obu stref z przodu jest na osobnych pokrętłach, wystarczyło dołożyć trzecie pokrętło do regulacji predkości nawiewu w trybie ręcznym, tak jak np jest w Karoqu. cała reszta - bez uwag, intuicyjnie i funkcjonalnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag, silnik nagrzewa sie szybko, wystarczajaca intensywność nawiewów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca i z przodu i z tyłu, spory bagażnik. Niejedno auto o sporo wiekszych wymiarach jest w srodku duzo ciasniejsze
5,0
Wyciszenie
auto wyciszone bardzo dobrze, na autostradzie dopiero powyzej 160km/h szum powietrza robi się trochę intensywniejszy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
za krotko uzytkowany, na razie nic złego sie nie dzieje, silnik bardzo oszczedny jak na 150KM benzyna z turbo
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak awarii

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Scala Hatchback