Samochód flotowy. Na razie nie sprawia żadnych problemów, oby tak było dalej. Przestronny jak na swój gabaryt, ciekawie zaprojektowana deska rozdzielcza, cyfrowe zegary i dość duży i funkcjonalny ekran, to może się podobać. Silnik 1.0 TSI w połączeniu z 7 stopniową skrzynią DSG, prócz ładnego pomruku zapewnia ponad przeciętne osiągi, co dopiero przy 1.5 TSI. Podróż ze stałą prędkością 140-160 km/h również nie powoduje zadyszki i odwdzięcza się średnim spalaniem na poziomie 7 litrów. Bardzo przyjemne auto. Jedyny mankament to deska rozdzielcza, pokryta jakąś gumą, nie wiem czym to czyścić, ścierka zostawia włosy, płyny zostawiają smugi... coś strasznego. Plusem jest możliwość konfiguracji dodatków pod siebie. Np. Aktywny tempomat jest, ale nie hamuje przed poprzedzającym pojazdem, co ja odbieram, tylko jako plus. Sam wiem, jaka odległość jest dla mnie optymalna. Przy dynamicznym cofaniu, sam hamuje przed przeszkodą.
Wrażenia
4,0
Silnik
W zupełności wystarcza, przy wyższych obrotach jest dość dynamiczny. W połączeniu z 7 stopniową skrzynią DSG spisuje się rewelacyjnie i nie pali dużych ilości paliwa.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje świetnie, zmiany biegów są praktycznie nie wyczuwalne, 7 biegów robi robotę w trasie. Przy 160 km/h około 3300 obrotów.
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny, ale dość komfortowy, zapewne im większa obręcz koła tym większy spadek komfortu.
4,0
Karoseria
Może się podobać, szczególnie w lepszych wersjach.
Komfort
4,0
Widoczność
Znakomita, nie potrzeba kamery cofania.
4,0
Ergonomia
Jedyny minus jaki zauważyłem, to nieregulowany podłokietnik. Przy automatycznej skrzyni biegów powinien się wysuwać w celu regulacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest go pod dostatkiem z przodu jak i z tyłu, bardzo fajny kompakt.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 115KM 85kW
[l/100km]