Jak to diesel i do tego 3-cylindrowy - jak zimny to klekocze. Jeżeli ktoś spodziewał się równomiernego \"mruczenia\" to powinien sobie kupić auto z silnikiem V8.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny z łukach neutralny
Komfort
3,0
Widoczność
Ocena z pozycji kierowcy.
Natomiast z pozycji pasażera - BOMBA (wysoko umieszczone siedziska, duże okna i panoramiczny dach.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutów - szczególnie z pakietem dodatkowych schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gdyby był precyzyjniejszy rodział na \"przód\" i \"tył\" dałbym 5.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie samochodów Roomster nie ma konkurenta.
3,0
Wyciszenie
Tutaj widzę pole do popisu dla producenta - obecny stan jest może dobry ale dla ... furgonetki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lato
- miasto 6 - 6,5 l/100 km
- trasa 4,8 - 5,2
Zima
- miasto 7 - 7,5 l/100 km
- trasa 5,5 - 6,5
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena Skody poszybowała wysoko - więc 5 nie będzie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wadliwy klocek hamulcowy - z czujnikiem (FERODO)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszczelniacz wału głównego (po ok 15ooo),
poza tym brak usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 80KM 59kW
[l/100km]