Jeśli umiejętnie operować biegami, to auto jest zaskakująco dynamiczne, przy stosunkowo niskim spalaniu. Jedynie przy większych prędkościach (szybkie wyprzedzanie w trasie) brak mu mocy. Jako trzycylindrowy turbodiesel, silnik wibruje i bez przerwy głośno terkocze, ale mi się to nawet podoba - przypomina mi starą amerykańską V8-kę, którą kiedyś jeździłem ;)
5,0
Skrzynia biegów
Jest super, tylko w trasie brakuje jeszcze jednego biegu.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie bomba! Co prawda przyzwyczajony jestem do tylnego napędu, ale jazda Roomsterem sprawia mnóstwo radości, dając jednocześnie poczucie bezpieczeństwa - auto świetnie słucha się kierowcy!
Komfort
4,0
Widoczność
Generalnie doskonała, z jednym tylko wyjątkiem - górna krawędź przedniej szyby jest tak nisko i daleko przed kierowcą, że kompletnie nie widać, kiedy w sygnalizacji zmienia się światło na zielone ;)
Acha, całe szczęście że wszystkie egzemplarze mają z tyłu czujniki parkowania - bez nich nie byłoby za wesoło...
5,0
Ergonomia
Trudno się do czegośp rzyczepić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę oraz gdy do samochodu wsiądzie kilka osób w przemokniętych od deszczu ubraniach, z tyłu dość mocno parują szyby i wentylacja nie bardzo sobie z tym radzi. Na plus - baaardzo szybkie nagrzewanie wnętrza zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet więcej niż doskonale!
4,0
Wyciszenie
Niektórym może przeszkadzać ciągły terkot silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobrze!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 70KM 51kW
[l/100km]