Zawieszenie
: Dobrze sobie radzi z polskimi drogami, jest dobrze wywazone miedzy szytwnosci a komfortem z przewaga komfortu
4,0
Całokształt
za ta cene nie ma nic lepszego, mozna probowac kupic Rumunsko-francuskie wynalazki ale to zupelnie inna liga. tutaj mamy ladna czeszke z niemieckim wykonaniem :-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jedynka którka i nerwowa, zaczyna ciagnać od 2 tys ale sie nie rozkreca kiedy go krecimy wyzej
5,0
Skrzynia biegów
bardzo precyzyjna i przyjemna w uzytkowaniu, tylko wsteczny nieraz nie chce wejsc ale wystarczy ponowic próbe z wiekszy zdecydowaniem jest wszysko jest ok
4,0
Układ jezdny
precyzyjne prowadzenie, bardzo dobrze sie prowadzi do 120km/h powyzej potrafi byc nerwowo
Komfort
3,0
Widoczność
szalu nie ma, ani przy zmianie pasa, a po dojechaniu pod sygnalizacje swietlna trzeba sie zgarbic zeby cokolwiek widziec
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka, czytelne i przemyslane. jedyny minus to pokretlo od regulacji glosnosci na kierownicy ktore sie potrafi przekrecic przy glebokim skrecaniu(przy parkowaniu)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
troszke glosne wietraczki ale generalnie spiosuje sie dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie uswiadczymy nadmiaru przestrzeni ale na jej brak tez nie mozna narzekac.
3,0
Wyciszenie
dobrze ze mam benzyniaka bo wyciszenie jest przecietne, slychac opony i szum powietrza jak by drzwi byly niedomkniete
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa: w miescie potrafi mi zjesc do 8 litrów w Lodzkich korkach, na trasie schodzi do 5,5 a na autostradzie podbia 7-8 litrów 130-150 km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
nic nie trzeszczy, nie stuka a w tym segmencie cenowym to rzadkosc
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie nic sie nie dzieje ale atuko ma przejechane 5 tys
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]