Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Roomster Mikrovan Facelifting

kot_pracz, 13 lat temu
Silnik 1.2 TSI 105KM 77kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Roomster Mikrovan Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
3,69
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : TSI 105 KM pracuje jak motor o dwa romiary większy.
4,0
Całokształt
Jeśli ktoś musi mieć auto rodzinne, nie stać go na duże kombi i lubi nieszablonowy design Roomster jest dla niego (lub dla niej).
Wrażenia
4,0
Silnik
Zimny pracuje nierówno. Rewelacyjnie elastyczny. Przyjemny dźwięk powyżej 2000 obr/min.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna. Dźwignia mogłaby być wyżej. Brak 6 tego biegu.
5,0
Układ jezdny
Bardzo pewnie trzyma się na drodze - skutek dużego rozstawu osi i szeroko rozstawionych tylnych kół. Prmień zawracania bez rewelacji.
Komfort
2,0
Widoczność
Wysoko dolna krawędź szyby - praktycznie brak miejsca na doczepienie nawigacji. Nisko krawędź górna trzeba pochylać się by zobaczyć sygnalizator na skrzyżowaniach. W miarę wąskie słupki, nieżle widać na boki. Przy włączaniu się do ruchu spoglądać do tyłu w bok przez tylne okno- w przednim widok zasłania atrapa drzwi bocznych. Z tyłu widać więcej niż potrzeba.
4,0
Ergonomia
Deska rozdzielcza zaprojektowana wzorowo. Dużo i duże schowki w kabinie. Dźwignia zmiany biegów mogłaby być wyżej, ale za to je duuży schwek na napoje dla kierowcy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje kanału nagrzewania dla tylnych siedzeń. Trudno jest nagrzać auto równomiernie w zimie; zwłaszcza w wersji ze szklanym dachem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pomysł by stworzyć kierowcy \"kokpit samolotu\" udał się, pod warunkiem że to miała być ciasna kabina jakiegoś MIGa z której nie za dużo widać. Jest w tym conieco ze starych Saabów. Z tyłu akwarium. Dzieciaki widzą więcej niż by chciały. Miejsce środkowe z tyłu jest symboliczne. Po zbliżeniu tylne fotele oferują bardzo wysoki komfort. Brak rolety bagażnika i maskownicy szpary między oparciami i półką.
4,0
Wyciszenie
Jest ok. Radio Swing nieprzyzwoicie drogie ale dobrze grające.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie w zimie nie udało mi się zejść poniżej 6.3 (nie przekraczając 100 km/h).
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze. Konkurencja to KIA Venga (ceed), Dacia Logan MCV, Nissan Note. Roomak oferuje odrobinę szaleństwa w designie bez rezygnacji z praktycznych zalet. Wszytko za rozsądną cenę.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie na opinie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie na opinie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Roomster Mikrovan Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Roomster Mikrovan Facelifting