Auto o wyglądzie przecietnym, ale za te pieniążki nie dostanie się chyba lepszego auta. Wykonanie w miarę, ergonomia ok, ekonomia ok, przestrzeń super. Przebieg 80000, bez usterek.
Wrażenia
4,0
Silnik
Auto o zaskakującej dynamice szczególnie na prostej jak na cenę silnik i gabaryty. Przy pełnym obciazeniu ,przy wyższych prędkościach, pod górkę dynamika przestaje być wystarczająca. Bez problemu można auto rozpędzić do prędkości maksymalnej.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale pracuje, precyzyjne przełożenia
5,0
Układ jezdny
Barizona pewne prowadzenie w zakrętach, szybka reakcjach zmiany kierunku jazdy, może nie sportowe ale czego chcieć więcej zatem pieniądze
4,0
Karoseria
Wyglad dość atrakcyjny, lakier metalizowany wytrzymały,
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki parkowania w liftbacku konieczne, z nimi zaparkowanie wszędzie jest mozliwe
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa poprawnie, klimatyzacja trochę swiszczy ale po kilkukrotnych próbach rozwiązania problemu wiem zetnę typ tak ma. Siedzenia grzane dość szybko się nagrzewaja, szyby nie parowały.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogównie bagażnik przepastny. Miejsce na tylnej kanapie wystarczające. Dość wąskie wnętrze i twarde plastiki wbijają się np w kolano kierowcy na dłuższej trasie.
4,0
Wyciszenie
Poprawne. Wyższe prędkości niestetyczny dają się we znaki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciezka noga potrafi drastycznie podnieść spalanie, ale przy normalnej jezdzie bardzo ekonomiczne auto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobry wybor, może tylko fiat tipo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 110KM 81kW
[l/100km]