4 cylindry i 110 koni robi swoje. Samochód dynamicznie przyspiesza zarówno z miejsca jak i przy wyprzedzaniu. Przyzwoita kultura pracy (w porównaniu z 3 cylindrowymi silnikami które teraz są w ofercie). Bardzo mi przeszkadza automatyczny start-stop który włącza się już po chwili od uruchomienia silnika i nie czeka aż silnik złapie temperaturę.
3,0
Skrzynia biegów
W moim egzemplarzu nie da się prawidłowo wyregulować skrzyni, żeby wszystkie biegi dobrze wchodziły. Od początku 5 kleszczyła, jak serwis wyregulował to jest problem z wrzucaniem wstecznego. Jak poprawili wsteczny to 5 kleszczy i tak w kółko.
5,0
Układ jezdny
działa poprawnie nie mam zastrzeżeń
4,0
Karoseria
wykonana z cienkiej blachy, Po 2 latach nic się nie dzieje z lakierem ani nie widać śladów korozji
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie ok, ale do tyłu słabo wyczuć odległość po bocznych lusterkach. Warto dopłacić i założyć czujniki parkowani.
4,0
Ergonomia
Dużo schowków, wszystko pod ręką, bardzo praktyczny. jedyny minus to podłokietnik dla mnie za wysoki jak pochyli się go to znowu ręka się ześlizguje.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima ok, W zimę słabo grzeje czasem dopiero po 20km jest ciepło w samochodzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj nic do zarzucenia
4,0
Wyciszenie
jak na ten segment jest ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
serwis ok. spalanie powyżej tego co producent pisze. Miasto 8,5l. Trasa 5,5-6 litrów. Autostrada 8-9l
3,0
Stosunek jakość/cena
Za około 55000zł dostajemy duże plastikowe wiadro z dobrym silnikiem. Na pewno tańsze niż VW czy SEAT ale średnio wygodne w porównaniu na przykład do Tipo czy RIO.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Piski z kół przednich których serwis nie chce usunąć w ramach gwarancji. Klocek nie cofa się od tarczy. 3 wizyty i nic się nie zmienia a trzeba płacić bo to część eksploatacyjna i nie podlega naprawą gwarancyjnym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 110KM 81kW
[l/100km]