Bardzo dynamiczne auto: 0-100: 9,8s (testy w jednej z gazet). Niezłe prowadzenie w zakrętach, wyśmienite hamulce. Niskie spalanie. Olbrzymi bagażnik jest dużym atutem. Ta wersja nadaje się na polskie drogi - można nią skutecznie wyprzedzać.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dynamiczny i elastyczny, mało pali. -1 gwiazdka za awarię zespołu sprężarki po 60kkm (gwarancja).
4,0
Skrzynia biegów
Plusy: 6 biegów. minusy: ciągłe machanie biegami po mieście. Mała przydatność 5 biegu (6 wrzucamy już od 70km/h).
4,0
Układ jezdny
Pewne prowadzenie w zakrętach + seryjne ESP. Niski komfort na nierównościach - zawieszenie zestrojone jest sztywno.
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
W kabinie wiele małych niedogodności. Np. tylne oświetlenie działa ręcznie - niezależnie od drzwi...
Brak wskaźnika czujnika temperatury wody i oleju(wersja bez mini-dot).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja manualna działa szybko i skutecznie - minusy: skokowa regulacja wentylatora.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych brak.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana turbo po 60kkm (gwarancja), mimo wzorowej 'pielęgnacji' i skrupulatnego dbania o turbinę . Brak wcześniejszych objawów nadchodzącej usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]