Sylwetka zewnętrzna bardzo atrakcyjna ale wewnętrzne wykończenie bardzo plastikowe
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na razie na silnik nie mam co narzekać 35 tyś i żadnej usterki a gazu mu nie żałuje. Wielką zaletą jest cichutka praca i jak na tą pojemność to można z niego wycisnąć satysfakcjonującą moc - dodam że jest 6 biegowa skrzynia biegów - wielki plus!
5,0
Skrzynia biegów
Biegi krótkie, łatwo wchodzą, bardzo elastyczna (można 50 km/h jechać na 6) - dopracowana!
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi i zakrętów chociaż już mam jakieś stuki w tylnym zawieszeniu ale to zasługa naszych równych dróg!
Komfort
4,0
Widoczność
rewelacji nie ma ale też nie ma co narzekać - czujniki cofania są :-) przy zakrętach trochę przeszkadzają przednie słupki - czasem zasłaniają pieszych przy włączaniu sie do ruchu...
2,0
Ergonomia
Tu duży minus za fotele - bardzo nie wygodne, twarde i proste bez profilu na plecy...polecam wersję sport tam są dużo lepsze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dużo czasu zajmuje odparowanie przedniej szyby - szczególnie gdy mamy pasażerów. Po za tym manualna klima jakoś wyrabia...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie ok ale dla użytkowników powyżej 180 cm może być ciężko. Pasażerowie z tyłu zaskakująco dużo miejsca na nogi :-)
3,0
Wyciszenie
do 140 jedziemy w miarę komfortowo do max 160 km/h później silnik i słąbe wyciszenie dają sie we znaki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie na gwarancji a spalanie od 4,8 do max 6,6 l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
tak sobie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
woda w tylnych drzwiach już zgłoszona do serwisu, i niezidentyfikowane stuki z tyłu lewa strona w serwisie nic nie znaleźli...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie brak ale to dopiero 35 tyś
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]