moim zdaniem jeden z najpiekniejszych samochodow tamtego okresu, jak ktos juz wczesniej napisal, jedynie panienki go nie lubia bo czasem wklada sie w Škode wiecej serca niz w zwiazek z nimi :P
Wrażenia
4,0
Silnik
przy odpowiednich ustawieniach poldki wymiekaja na swiatlach
5,0
Skrzynia biegów
jak dla mnie full wypas
5,0
Układ jezdny
na polskie dziurawe drogi wg mnie rewelka
Komfort
4,0
Widoczność
przod spoko, gorzej do tylu, no ale w koncu jest to coupe :)
4,0
Ergonomia
wszystko mozna znalezc bez problemu i w miare zasiegu reki, od samochodu lat 80´tych nie wymagam wiecej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
u nie grzeje ot tak sobie, ale to pewnie wina wysluzonej nagrzewnicy :P
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod super, b.duzo miejsca, tyl-raczej dla nizszych osob
5,0
Wyciszenie
gdybym nie mial sportowego tlumika pewnie bym nawet silnika nie uslyszal :P
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie jest ok max11-12 po miescie, a jak Škodzina ma dobry humor to w trasie do 6,5-7 zejdzie
5,0
Stosunek jakość/cena
no tutaj to mi skali braklo, za swoja Rapidke 136L (najmocniejsza wersja) z LPG z 1989´ dalem niecale 1000zł!!! jak sie komus skodzina nie podoba to niech sobie za ta kase malucha kupi i szerokiej drogi zycze :P
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak nie mamy za duzo sily zeby cos pourywac czy nie robimy czegos na chama to bedzie dzialalo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zadbany i uzytkowany rozsadnie jezdzi dlugo i bezawaryjnie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 S 58KM 43kW
[l/100km]