Wersja FL. Komfort jazdy tym autem jest słabiutki. Wygluszenie od podlogi jest raczej srednie, wiec przy predkosciach autostradowych w kabinie jest huk . Kultura pracy calego napedu jest bardzo niska co skutkuje drganiami odczuwalnymi caly czas na pedalach i podporce pod lewa stope. Przy wyzszych predkosciach jest to wrecz nie do zniesienia - gdyby nie tempomat nie daloby sie wytrzymac. Skrzynia pracuje nieprzewidywalnie - w tych samych warunkach raz ciagnie na biegu do 4500 obrotow, innym razem zmienia bardzo szybko. Do trybu szybkowania mozna sie przyzwyczaic, chociaz np. podczas ostrej jazdy z gorki powinien sie wylaczac a tego nie robi. System infotainment ogolnie dosc denerwujacy w obsludze, bo wszystko na tablecie, ale najgorsze jest to, ze nie da sie zadzwonić z kierownicy (mozna tylko odebrac tel), co bylo mozliwe w poprzedniej generacji octavii. Na plusy spalanie - przy jezdzie krajowkami mozna zejsc ponizej 5l, przy 140km/h jest 6.3l
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
[l/100km]