Zacznę od wyciszenia auta a jest ono DRAMATYCZNE jadąc 120 jest bardzo głośno a dodając kolejne 20km/h czyli 140 DRAMAT to auto nie ma absolutnie wyciszenia tak kiepskiego nigdy w aucie tego segmentu nie miałem . Skrzynia początkowo miałem negatywne odczucia a raczej lekkie zaniepokojenie działaniem , jednak pracownik stwierdził ze to model testowy tak ma BREDNIE i kłamstwa DSG jest okropne jazda miastem równa się katusze tego się nie da opisać . Jakość i wykonanie auto ma 5 tyś kilometrów i zaczyna trzeszczeć kierownica cos pod konsolą jak i z tyłu boczek i jeszcze jedno miejsce ale nie mogę go namierzyć , zatem o jakości i poprawie spasowania zapomnieć trzeba . Lakier ponownie 5 tyś km i mam 5 odprysków co będzie po 50 tyś km 50 x 5 odprysków ?? . Elektronika i komunikaty typu Front Assist jest dostępny , Funkcja hamowania niedostępna .ACC - nastawiam np: prędkość 120 km/h, przede mną auta , nagle samochody zaczynają zwalniać mój też zwalnia po czym bez przyczyny wyskakuje komunikat nakaż hamowania zdarza się często że nie widzi aut przede mną jak można zatem z tego korzystać jak trzeba więcej uważać na ten system bo sam hamuje lub wcale tego nie robi i w Tira wjedziemy . SKODA OCTAVIA 4 to wersja testowa a my ją testujemy za darmo a nawet za nią płacimy żenada takiego bubla puścić do produkcji i mamić ludzi OSZUSCI tym złomem .
Wrażenia
4,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI SCR 200KM 147kW
[l/100km]