Inne
: Multimedia, brak gniazda zapalniczki. Samoistny reset wyświetlacza. Ciągłe komunikaty o ograniczonej sprawności czujników parkowania i assistance.
4,0
Całokształt
Ogólnie ok, ale nie do końca. Ekran multi mediów żyje swoim życiem: wiesza się, restartuje bez przyczyny. Asystenci jezdy kapryśni jak PKP - działają tylko przy optymalnych warunkach meteo. Brak jakich kolwiek pokręteł sprawia, że użytkowanie klimatyzacji i radia jest bardzo absorbujące. Brak gniazda zapalniczki jest pomysłem conajmniej chorym. Dużo gorsza widoczność do tyłu (w por. z III gen.) Zagłębienie tylnego zderzaka przy klapie bagażnika powoduje ciągłe gromadzenie się błota. Jak wspomniałem samochód nie jest zły, ale nawiązuje do Skody 1000 MB onegdaj zwanej tysiąc małych błędów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na razie bez awarii. Moc daje radę.
5,0
Skrzynia biegów
Poprawna
4,0
Układ jezdny
Na 18 jest ok.
5,0
Karoseria
Duzo miejsca w środku
Komfort
4,0
Widoczność
Słabieńko do tyłu
4,0
Ergonomia
Poprawna, ale bez szału
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Absorbujący system obsługi klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży plus
3,0
Wyciszenie
Szału nie ma, przeciętnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie umierkowane. Samochód na razie nowy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogło być trochę taniej, relatywnie drogie wyp. dodatkowe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co cisza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cisz na razie w temacie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]