Układ elektryczny
: Radio, zapalająca się lampka na suficie, zestaw głośnomówiący, szalejące kontrolki - głównie poduszka, otwarte drzwi lub klapa...
3,0
Całokształt
Oprócz ładnej bryły, auto nie powala.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jednostka deasla 2.0 150 km bardzo oszczędna zwłaszcza na trasie.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwszy automat, trochę "muli". Po przełączeniu na "sport" zdecydowanie lepiej ale kosztem spalania. Nie mam doświadczenia z innymi autami w automacie stąd bardziej pozytywnie.
2,0
Układ jezdny
Poprzednia generacja zdecydowanie lepiej się prowadzi, pewniej. W Octavii IV zawieszenie jest miękkie przez co ma się wrażenie, że auto pływa i jest niestabilne.
4,0
Karoseria
Bez uwag.
Komfort
4,0
Widoczność
W porównaniu z poprzednią generacja mniejsza widoczność przez tylną szybę. Spoiler jest tak zaprojektowany, że szyba często się brudzi. Gorsza w utrzymaniu po względem czystości.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogło być lepiej... głównie z powodu braku osobnego pokrętła.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
W porównaniu z poprzednią generacja auto jest gorzej wyciszone, odczuwalne zwłaszcza na trasie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jednostka 2.0 150 km bardzo oszczędna. Na trasie 3.9/5 l w zależności od ciężkości buta.
2,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie na minus radio/ wyświetlacz. Wieczne problemy z zawieszaniem się, często nie działa zestaw głośnomówiący. Gorsza jakość mikrofonu/głośników. Mimo, aktualizacji w serwisie nadal bez poprawy. Pod tym względem auto traci wszystkie pozytywne walory.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Radio, zestaw głośnomówiący PORAŻKA!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Radio, zestaw głośnomówiący - dla mnie to proprytet, dlatego zdecydowanie nie polecam.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]