Posiadacz skody O4 musi się nauczyć szarpać się z ASO na własną rękę i tracił czas bo usterki w tym aucie pojawiają się co chwile . Spora część klientów poda się lub czeka z umiłowaniem ( często pisząc jakie to wspaniale auto bo mają w tym interes własny ) odda auto po-leasingu i zapomni o tym pseudo aucie i tej marce . Skoda wylądowała właśnie 4 raz TAK 4 raz na wymianie kierownicy, panowie z ASO podśmiewają się czemu to robię nowa i tak nie wyeliminuje kłopotów bo jest wadliwie zaprojektowana a skoda ma to w d..... I Na zgłaszane inne kłopoty z autem reagują zawsze tak samo zwlekają zwlekają pewnie dokładnie tak to ma wyglądać - przeciągnąć, to większość odpuści ( nie otrzymałem auta zastępczego bo BRAK tyle maja usterek w O4 ). Na boku jednak sami przyznają że w trakcie diagnozy 10- -15 km przejechanych kilometrów wywołało się 67 błędów !!!!!!!!!!!!!!!!. W takiego auta nie da się użytkować . Skrzynia szarpie biegi potrafią nie wchodzić w nowym aucie co gorsza dowiedziałem się że to normalna sprawa w Skodzie istny dramat. Powoli nawet sami Niemcy i Czesi w swoich rankingach awaryjności zwracają uwagę że O4 jest wyjątkowo kiepskim nie udanym autem . Szkoda ze ja musiałem się sam przekonać co to za szmelc i tu nauczka nie sóchaj innych .
Wrażenia
3,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Zaledwie przy 130 ma 68,0dB inne marki maja 55,0db koszmarna puszka
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI 150KM 110kW
[l/100km]