Fajne duże auto, które pojedzie polną droga, ale nie pojedzie w teren. Z jedna irytującą cechą, która nazywa się start/stop by VW (przynajmniej w tym modelu). Działanie tego systemu w jeździe mieszanej nie daje praktycznie żadnych korzyści (0,5 l mniej na 100 km), za to cały układ dostaje mocno w kość plus zadziwiające oprogramowanie tego układu kiedy stwierdza, że akurat należy wyłączyć silnik.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na taką masę auta i wymiary silnik mało pali, choć przydałoby się nieco więcej mocy, ale na zwykłe wyprzedzanie wystarczy.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynnie i lekko chodzi, czasami były problemy ze zrzuceniem biegu dlatego 4 gwiazdki.
4,0
Układ jezdny
4 gwiazdki, a to dlatego, że nie ma on porównania do Subaru AWD, który ma u mnie 5 gwiazdek. W porównaniu do typowych przednio napędowców odczuwalna różnica in plus.
4,0
Karoseria
Lakier eco by UE i cały komentarz do jego jakości. Położyłem od razu ceramikę.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznośc niezła, ale ze względu na wymiary nie polecałbym wersji bez kamery cofania i czujników.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa szybko i sprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca na nogi z przodu i z tyłu, a także nad głową. Żona narzeka, że się w głowę uderza, ale ona SUVem jeżdzi.
4,0
Wyciszenie
Do dozwolonych prędkości autostradowych dość znośnie, powyżej już nie. Wyraźnie szumy ze strony słupków przednich. Nie jest to klasa top średnia, choć ogólnie nie jest źle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy średnia cena na rynku, części nie są jakoś kosmiczno drogie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Fajne auto, tańsze od konkurencji made by VW.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]