Przeniesienie napędu
: 4x4 oraz mocny i oszczędny silnik.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Głośniki w przenich drzwiach potrafią się zawiesić.
5,0
Całokształt
Wszechstronne, wygodne, pojemne, w rozsądnej cenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry, mocny i oszczędny. Zdecydowanie wystarcza w codziennym użytkowaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
4x4 powoduje, że autem jeździ się zdecydowanie lepiej. Poprzednie auto podsterowne, na śliskiej nawierzchni przód wyjeżdżał z zakrętu. Tutaj dużo lepiej, a tylne koła dołączają się niezauważalnie dla kierowcy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Jak u poprzedniczki, wszystko na swoim miejscu, ilość schowków wystarczająca.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja wydajna, Włochy 37 st. dała radę. Ogrzewanie też ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca w środku wystarczająca. A bagażnik to chyba nawet zbyt duży.
4,0
Wyciszenie
Oczywiście mogłoby być ciszej, ale przy prędkościach autostradowych swobodnie można rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rozsądne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kombi 4x4 z dislem za ok. 100 tys. a dokładnie 107tys. z dodatkowo zimowymi kołami wydaje się ceną ok. Konkurencja Golf, Seat trochę droższa a Volvo, Subaru czy Audi dużo droższa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwa razy zawiesiły się głośniki w przednich drzwiach, po ponownym uruchomieniu silnika lub uruchomieniu zestawu głośnomówiącego usterka ustępowała.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na chwilę obecną nic poważnego się nie wydarzyło.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]