Silnik
: Mimo 2 litrów ma większego kopa i przyspieszenie niż mój Mustang 3,6l
Wygodniejsze siedzenia niż w amerykańcu i lepsza jakość wykonania. Silnik i skrzynia automat bezawaryjne.
5,0
Całokształt
Niesamowity silnik, i zawieszenie. Jak się dba o silnik i nie mówię tu o olejach z górnej półki bo takowych nie lałem ale regularna wymian olej, filtrów i samochód jest bezawaryjny, nawet jak da mu się w dupę i pogoni 250km/h nie ubywa oleju. Zawieszenie ma kilka lat i wiele dziur widziało i do chwili obecnej nie naprawiałem. Poszły nowe tarcze , klocki ale zawieszenie OK.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo 2 litrów zbiera się szybciej niż 3,6 Mustangi i inne seryjne z USA. Możliwość podkręcenia do 380KM za niewielka kasę niż USA szmelce z koniem na masce.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonała, na eko bardzo ładnie wybiera i jazda jest cicha , miła i płynna.
5,0
Układ jezdny
Jak na Skodę to OK, mam fele 20cali i dobrze wybiera nierówności i tzryma się drogi przy 250 h na łukach, pewne i stabilne zawieszenie .
5,0
Karoseria
Skoda i tyle, można by okleić itd ale poszedłem w silnik. Niby na drodze skodzina a tu bestia z piekła rodem pod maską.
Komfort
5,0
Widoczność
OK
5,0
Ergonomia
OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej miejsca i wygodniej niż w Mustangu .
5,0
Wyciszenie
Spoko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie ceny części , ale zawieszenie i reszta pancerna w porównaniu do poprzednich aut, Sportage, Mustang Opel OPC
5,0
Stosunek jakość/cena
OK, siedzenie czarna skóra bdb jakości mimo upływu lat nie zniszczone. Zawieszenie pomimo dróg polskich jest pancerne , od 2015 nic nie robiłem przy zawieszeniu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne przepalanie się żaróweczek i tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 230KM 169kW
[l/100km]